Advertisement

ינון מגל רחלי רוטנר - חדשות בארץ Nrg פרשת ינון מגל מה קרה לפני הפרסומים / אור שוקרון, שעבדה בוואלה עם חבר הכנסת, כתבה בפייסבוק:

ינון מגל רחלי רוטנר - ×—×"שות ×'ארץ Nrg פרשת ינון מ×'ל מ×" קר×" לפני ×"פרסומים / אור שוקרון, שעבדה בוואלה עם חבר הכנסת, כתבה בפייסבוק:. הסתבכות של חכ ינון מגל (הבית היהודי)? מתלוננת שנייה נגד ינון מגל: הצל טוען שרוטר הרוויחה מפרשת מגל והפכה ליקירת השמאל. הוא שאל אותי אם ארצה להצטרף אליו לתא השירותים. הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב.

רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים רחלי רוטנר, שעבדה תחת ינון מגל באתר וואלה, סיפרה כי אמר לה:

ינון מ×'ל אמר לי ×
ינון מ×'ל אמר לי ×"ציצי ו×"תחת שלך כמ×" ש×"ם מחרמנים אותי from images1.ynet.co.il
כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. News רחלי רוטנר ועובדת לשעבר באתר העלו הבוקר טענות על כך שחכ ינון מגל הטריד אותן מינית, וגררו תגובות ולא מעט ממים שניסו לפרק את המתח בהומור. אשתו של נועם פדרמן בפייסבוק: בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב כשעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל.

למה לא אמרתי כלום עד עכשיו בן זוגה של המתלונת הראשונה, רחלי רוטנר למגל:

רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. אור שוקרון, שעבדה בוואלה עם חבר הכנסת, כתבה בפייסבוק: בימים האחרונים פרסם הצל פוסטים תוקפניים נגד רחלי רוטנר, אשת התקשורת שפוצצה את פרשת ההטרדות המיניות של ינון מגל. רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. רחלי רוטנר נגד ינון מגל, סיבוב שני. רציתי שאנשים ידעו מי מייצג את המגזר הדתי שלנו בהצהרה שהעניק החכ לשעבר מחוץ לביתו בתא לאחר שהמשטרה הודיעה כי לא נמצאה תשתית ראייתית, אמר כי הושפל לעיני כל. כשעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. שמו של מגל נקשר בפרשת הטרדות מיניות עוד לפני פרישתו מהכנסת | הסערה סביב מגל החלה בעקבות פוסט שכתבה העיתונאית רחלי רוטנר, שבו גוללה שיחה שקיימה עם מגל במסיבת פרידה ממנו כעורך האתר בפאב תל־אביבי, ושבה העביר לה לטענתה. בעיניי זו הטרדה מינית, ואני חוככת בדעתי אם. מגל סירב להתייחס באופן פרטני לטענת רוטנר על כך שידוע לה על מקרים בהם היו מעורבות נשים נוספות, כולל מקרה של נגיעות לא רצויות. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו.

שמו של מגל נקשר בפרשת הטרדות מיניות עוד לפני פרישתו מהכנסת | הסערה סביב מגל החלה בעקבות פוסט שכתבה העיתונאית רחלי רוטנר, שבו גוללה שיחה שקיימה עם מגל במסיבת פרידה ממנו כעורך האתר בפאב תל־אביבי, ושבה העביר לה לטענתה. הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב. ינון מגל / רחלי רוטנר /. בעלה של רחלי רוטנר, שהגיב גם הוא לתגובה של מגל, כתב פוסט בפייסבוק, בו הסביר למה דווקא עכשיו החליטה אשתו לחשוף את הסיפור: עיתונאית באתר וואלה!, רחלי רוטנר, טוענת כי מגל הטריד אותה מינית כשכיהן.

ינון מ×'ל כת×'ות מי×
ינון מ×'ל כת×'ות מי×"×¢ וח×"שות על ינון מ×'ל ×'יזפורטל from img.bizportal.co.il
התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים בפוסט ארוך בו מתוארים מעשיו, לכאורה, של מגל, כתבה רוטנר: הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. כשעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך.

ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון.כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי.

הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות. בנט זימן את מגל לפגישה בארבע עיניים חמש שנים אחרי שהושמעו כלפיו האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה, ינון מגל הגיע לפריים טיים של קשת 12 בתפקיד של מאמי לכל המשפחה. הפוסט שבא כרעם ביום בהיר מפרט על כמה מהדברים המטרידים שאמר לה ינון מגל. הגיע הזמן שתוציאו אותה מפינת ההיא מהפרשה ותתחילו להקשיב. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. רחלי רוטנר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ובו היא מתארת הטרדה מינית מצידו של חכ ינון מגל בזמן שעבדה תחתיו כששימש עורך האתר. לאחר שחבר הכנסת לשעבר של הבית היהודי התראיין למגזין דתי והתייחס לרוטנר במלים בז לה, הגיבה רוטנר בפוסט בעמוד הפייסבוק שלה, בו סיפרה כי יש סיפורים של אחרות, שחפנת ומיששת התוודה בפניה ינון מגל במילים בוטות על משיכתו המינית כלפיה. חירמנת אותי רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה, התוודתה מוקדם יותרהבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. הוא שאל אותי אם ארצה להצטרף אליו לתא השירותים. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו. הצל טוען שרוטר הרוויחה מפרשת מגל והפכה ליקירת השמאל.

בעיניי זו הטרדה מינית, ואני חוככת בדעתי אם. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. מתלוננת רביעית נגד ינון מגל מגל היה חשוד בעבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה וניסיון לבצע מעשה מגונה כלפי כמה נשים. News רחלי רוטנר ועובדת לשעבר באתר העלו הבוקר טענות על כך שחכ ינון מגל הטריד אותן מינית, וגררו תגובות ולא מעט ממים שניסו לפרק את המתח בהומור. חירמנת אותי רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל בוואלה, התוודתה מוקדם יותרהבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית.

מי × ×'×
מי × ×'×" מי מי ×—×'×' ×"ש×'וע ×'מיוח×" על פרשת ינון מ×'ל from img.mako.co.il
חמש שנים אחרי שהושמעו כלפיו האשמות על התנהגות מינית בלתי הולמת במקום העבודה, ינון מגל הגיע לפריים טיים של קשת 12 בתפקיד של מאמי לכל המשפחה. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. מתלוננת רביעית נגד ינון מגל מגל היה חשוד בעבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה וניסיון לבצע מעשה מגונה כלפי כמה נשים. זה מה שכתב בעלה של רחלי רוטנר עליי. בעיניי זו הטרדה מינית, ואני חוככת בדעתי אם. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות.

רחלי רוטנר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ובו היא מתארת הטרדה מינית מצידו של חכ ינון מגל בזמן שעבדה תחתיו כששימש עורך האתר.

רחלי רוטנר, עובדת לשעבר של חכ ינון מגל, התוודתה הבוקר (יום ג') בפוסט בפייסבוק כי הוא הטריד אותה מינית. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. רחלי רוטנר הטרידה אותי מינית. כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך. רחלי רוטנר, פרסמה בעמוד הפייסבוק שלה פוסט ובו היא מתארת הטרדה מינית מצידו של חכ ינון מגל בזמן שעבדה תחתיו כששימש עורך האתר. הוא בנאדם כיפי, אין מה לעשות. בימים האחרונים פרסם הצל פוסטים תוקפניים נגד רחלי רוטנר, אשת התקשורת שפוצצה את פרשת ההטרדות המיניות של ינון מגל. ינון מגל / רחלי רוטנר /. ומגיש מהדורת מבט של הערוץ הראשון.כיהן כחבר כנסת מטעם מפלגת הבית היהודי. רחלי רוטנר, כתבת 'וואלה' שעבדה תחת ינון מגל בעת שהאחרון שימש כעורך האתר, הגיבה לפני מספר דקות להצהרתו של מגל בתקשורת וזאת לאחר שהבוקר הודיעה משטרת ישראל על סגירת תיק החקירה נגדו. רחלי רוטנר חשפה דיבור מלוכלך של ינון מגל, התמודדה עם איחולי אונס ופרצה דרך לנשים שלא מוכנות לשתוק. בעיניי זו הטרדה מינית, ואני חוככת בדעתי אם. מתלוננת רביעית נגד ינון מגל מגל היה חשוד בעבירות של הטרדה מינית, מעשה מגונה וניסיון לבצע מעשה מגונה כלפי כמה נשים.

כל הזמן שעבדנו יחד הייתי חרמן עלייך ינון מגל. העיתונאית יצאה נגד רחלי רוטנר ועוררה סערה.

Posting Komentar

0 Komentar